10.900 €

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Για κάτι εντελώς νέο. Σας παρουσιάζουμε τη νέα Rebel CMX1100. Μία γυμνή μοτοσυκλέτα που αποδίδει φόρο τιμής στις θρυλικές bobber μοτοσυκλέτες του παρελθόντος με τα φαρδιά ελαστικά, αλλά υιοθετεί σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες παντού.
Ξεχωριστή εμφάνιση, άνετη, ευέλικτη συμπεριφορά αλλά και απολαυστική απόκριση του κινητήρα. Τώρα, ήρθε η ώρα για κάτι ανώτερο. Η ομοιότητα με την CMX500 REBEL είναι άμεσα αντιληπτή, αλλά η CMX1100 REBEL έχει να σου προσφέρει πολλά περισσότερα. Ο ροπάτος, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού (Throttle By Wire), 4 riding modes, Honda Selectable Torque Control και Wheelie Control. Το cruise control προσφέρεται στάνταρ και το μοναδικό μας, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission) προαιρετικά. Αυτή η μοτοσυκλέτα, παρόλο που προϊδεάζει με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της, είναι εξελιγμένη και για άριστη συμπεριφορά στις στροφές: Το πιρούνι 43 χλστ. τύπου φυσιγγίου, το πίσω αμορτισέρ με ρεζερβουάρ αερίου και η ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων στο εμπρός δισκόφρενο το αποδεικνύουν.
Το ρεζερβουάρ χωρίς ραφές υιοθετεί διχρωμία, τα εμπρός και πίσω φτερά κατασκευάζονται από φύλλο ατσαλιού πάχους 1 χλστ. με βάσεις από χυτό αλουμίνιο. Το ύψος της σέλας είναι μόλις 700 χλστ., ενώ έχει σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζει το σώμα του αναβάτη κατά την δυνατή επιτάχυνση. Μια έκκεντρα τοποθετημένη οθόνη διαμέτρου 120 χλστ. με λευκές ενδείξεις σε σκούρο φόντο προσφέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ το φαρδύ τιμόνι εδράζεται σε βάσεις 1 ίντσας.
Φανταστείτε το σκηνικό που ξετυλίγεται γύρω σας, καθώς ανοίγετε τέρμα το γκάζι. Απολαύστε τον παλμό και την αίσθηση αυτού του εκπληκτικού κινητήρα. Τώρα είστε έτοιμοι.
ΟΚΤΑΒΑΛΒΙΔΟΣ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ, ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ
(SOHC)
Ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, αυτός ο
κινητήρας θα σας ικανοποιήσει. Η μέγιστη ισχύς των
64kW (87 PS) και η μέγιστη ροπή των 98Nm
προσφέρουν επιδόσεις που θα σας ενθουσιάζουν κάθε
φορά που ανοίγετε το γκάζι. Κάτι λιγότερο εμφανές
είναι ότι οι συμπαγείς διαστάσεις συγκεντρώνουν τις
μάζες στο κέντρο με ιδιαίτερη μαεστρία,
συνεισφέροντας σε ένα χαμηλό κέντρο βάρους με
μέγιστη απόσταση από το έδαφος.
4 RIDING MODES, HSTC ΚΑΙ WHEELIE CONTROL ΜΕ 3
ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Με 4 riding modes, μπορείτε να ρυθμίζετε εσείς την
ισχύ του κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες:
STANDARD mode, για χαλαρή απόκριση στις χαμηλές
στροφές και εντυπωσιακή δύναμη στις υψηλότερες.
RAIN mode για μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα σε
συνδυασμό με υψηλή παρέμβαση των Wheelie Control
και HSTC για πρόσθετη σιγουριά ή ξεκούραστη
οδήγηση. SPORT mode για δυναμική καμπύλη ισχύος,
με χαμηλή παρέμβαση των Wheelie Control και HSTC.
USER mode για πλήρη εξατομίκευση από το χρήστη.
ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ Ή DUAL CLUTCH
TRANSMISSION (DCT)
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ ενός εξατάχυτου
μηχανικού κιβωτίου, ή του μοναδικού εξατάχυτου
Κιβωτίου Διπλού Συμπλέκτη DCT, που προσφέρει είτε
μηχανικές αλλαγές σχέσεων (με ειδικά χειριστήρια στο
αριστερό γκριπ) ή αυτόματες αλλαγές με δυνατότητα
διαμόρφωσης του μοτίβου αλλαγής σχέσεων σε
συνάρτηση με το επιλεγμένο Riding Mode.
ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕΛΑΣ ΚΑΙ ΘΥΡΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ
USB-C
Μπορείτε να οδηγείτε μόνοι ή με συνεπιβάτη, αφού η
σέλα συνεπιβάτη ξεβιδώνει πανεύκολα. Κάτω από τη
σέλα υπάρχει ένας χρήσιμος αποθηκευτικός χώρος 3
λίτρων που περιλαμβάνει μία θύρα φόρτισης USB-C.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ FULL LED
Ο εντυπωσιακός, χαμηλά τοποθετημένος στρογγυλός
προβολέας διαμέτρου 175 χλστ. φιλοξενεί τέσσερις
λυχνίες LED με εσωτερικούς φακούς μεγάλης
διατομής. Τα μικρά φλας διαμέτρου 55 χλστ. έχουν
κλασική εμφάνιση, ενώ το οβάλ διάφανο πίσω φως
LED προσδίδει μία μοντέρνα νότα.
ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ
Το πιρούνι τύπου φυσιγγίου αποτελείται από δύο
μαύρα κάτω τμήματα (κατασκευάζονται από
εξελασμένο και χυτό αλουμίνιο) που δένουν αρμονικά
με τα καλάμια 43 χλστ. με σκούρο φινίρισμα οξειδίου
του τιτανίου. Δύο πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου φέρουν ξεχωριστά ρεζερβουάρ
αερίου για βέλτιστα χαρακτηριστικά απόσβεσης
ΜΕΓΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Η ισχύς πέδησης παρέχεται από έναν πλευστό δίσκο
330 χλστ. μπροστά σε συνεργασία με μία mono-block,
ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
και πίσω δαγκάνα ενός εμβόλου με δίσκο 256 χλστ. Η
διαχείριση και των δύο γίνεται μέσω ABS. Χυτές
αλουμινένιες ζάντες φέρουν μπράτσα σχήματος Υ και
φοράνε φαρδιά ελαστικά: 180/65B-16 πίσω και
130/70B-18 μπροστά
ΟΚΤΑΒΑΛΒΙΔΟΣ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ, ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ
(SOHC)
Ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, αυτός ο
κινητήρας θα σας ικανοποιήσει. Η μέγιστη ισχύς των
64kW (87 PS) και η μέγιστη ροπή των 98Nm
προσφέρουν επιδόσεις που θα σας ενθουσιάζουν κάθε
φορά που ανοίγετε το γκάζι. Κάτι λιγότερο εμφανές
είναι ότι οι συμπαγείς διαστάσεις συγκεντρώνουν τις
μάζες στο κέντρο με ιδιαίτερη μαεστρία,
συνεισφέροντας σε ένα χαμηλό κέντρο βάρους με
μέγιστη απόσταση από το έδαφος.

ΚΑΘΕΤΗ ΜΟΝΑΔΑ SYM-DAYTONA
ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ

Λ.ΘΗΒΩΝ 244 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
site: www.motorrad.gr
email: motorrad244@yahoo.gr
τηλ: 2105741021 - 2105768083
instagram: motorrad_motors
facebook: Motorrad Motors
  • Ανταλλαγή δεκτή
  • Βιβλίο Service
  • Ελληνικής Αντιπροσωπείας
  • Καινούργιο
Στοιχεία μηχανής
Κυβικά: 1100 cc
Ιπποδύναμη: 87 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Κατανάλωση Καυσίμου
Κατανάλωση Μικτού Κύκλου: 4,9 λίτρα/100km
Πληροφορίες:
Έξωτ. χρώμα: Μπλε­ Μεταλλικό
Χρονολογία: 01/2024
Κατηγορία: Custom
Χρονολογία: 01/2024
Κυβικά: 1100 cc
Ιπποδύναμη: 87 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Έξωτ. χρώμα: Μπλε­

Υπολογισμός Δόσεων

Αριθμός δόσεων:
Προκαταβολή:
Μηνιαία δόση:
scroll up